Поговоримо про тренди, які популярні в зимовому сезоні 2019-2020 року. Зима вже наступила, скоро буде холоднішати, а значить покупці підуть доглядати собі новий зимний одяг. Саме тому вас повинна зацікавити покупка зимної колекції для магазину. Що щодо теплого одягу від H&M або пальто Cos? З широким вибором міксів ви можете ознайомитися на каталозі сайту. Там же можна визначитися з вашим напрямком, якщо ви тільки збираєтесь відкривати бізнес з продажу одягу, взуття, аксесуарів сток оптом.

Теплий одяг сток оптом для чоловіків

Ділові й успішні молоді люди прагнуть виглядати переконливо стильно і впевнено надійно. У цьому році дизайнери рекомендують:

  1. Верхній одяг у стилі "одутлості", яка досягається за рахунок використання різної фурнітури і великих кишень. Довжина досягає коліна. Добре буде виглядати пальто з різними доповненнями. Пальто з капюшоном - це солідність, плащ з двостороннім замком і великим коміром додасть образу діловитість. Довгі рукавички підкреслять здатність бути вимогливим і бездоганно пунктуальним.
  2. Вітровку радять вибрати вільного крою. Застібатися вона повинна на "блискавку", довжина не доходить до низу.
  3. Модною стала чоловіча пелерина з різних матеріалів.
  4. Пояса представлені в багатьох колекціях.

Жіночий стоковий одяг: шикарно і романтично

Тенднеціі моди зими 2019-2020 року для жінок вражають оригінальністю і неповторністю. Вони навіяні мотивами далеких п'ятдесятих, які розбудили фантазії дизайнерів. Повітряні пір'я - фантастично піддатливий матеріал, їх колірна гамма так прекрасна, що кожна сукня, спідниця, пальто стають витвором мистецтва.

Міксовий сток оптом для холодної пори року має не тільки теплі куртки і штани, а й багато інших сезонних речей. Кожен жіночий лот сток оптом наповнений кофтами, блузами, сукнями, спідницями, нижньою білизною, колготками і іншими товарами, які будуть доречні в осінь і зиму. Чоловічі збірки також містять речі від курток до нижньої білизни. Ціни на сток оптовий одяг вказані на сайті Grand-Stock, до кожного лоту.

Більшість українських споживачів мають тенденцію купувати брендові речі. Переваги імпортного виробництва були давно відомі, але доступність до якісних товарів обмежувалася фінансово або територіально. За останні роки після становлення стокового бізнесу споживач отримав доступність до товарів європейської якості і відповідно почав вибирати улюблені марки одягу і взуття, а також інших важливих речей.